plugg-helg med annat skoj!

Jag borde inte sitta här. Jag borde plugga. Men jag orkar inte! :P usch är less på inlärnings psykologi nu och jag hoppas att det går bra på provet fastän jag bara ägnat 45 min till att plugga det idag, blir en liten sväng till sen tänker jag roa mig med något annat :)
   Helgen har varit helt okej, har mest varit i stallet, pluggat och igår åkte jag och Elin hem till Josse och Johan och tittade på film och åt fruktsallad mmm gott!! Man känner sig alltid så nyttig när man sitter en lördags kväll och äter fruktsallad ist för chips och godis.. Haha dock hade jag faktiskt mörk choklad med mig oxå, men det är ju bättre än ljus iaf :) Filmen vi såg var oxå bra "sommaren med Göran" den var faktiskt ganska rolig och underhållande. Tycker om att titta på svensk film ibland oxå, än att bara se amerikanskt.

Nä nu Matilda, nu är det bara att ta sig i kragen och gå ner och plugga lite mer..

Ha det bra!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0