Pulka race!

Idag fick jag lov att gå upp tidigt, haha.. Skulle möta upp tjejerna vid pulka backen kl 10.. och jag tänkte att jag skulle kliva upp kl 8 då, dock gick det inte så bra så klockan hann bli 9 innan sega jag kom upp.. hmm undrar hur det kommer att gå när skolan börjar? :S eller usch vill inte ens fundera på det...
  Det var iaf roligt att åka pulka.. Gick väldigt fort faktiskt. Enda som inte var så kul var när fötterna blev kalla och frusna, men bara man rörde på sig gick det bra.. :) Tog lite bilder från min digital kamera men de blev inte så bra :/ har inte riktigt lärt mig den än.. Men även om bilderna blev dåliga så lägger jag ut några ändå.:

Sofia åker madrass


Bea

Bra kom på att hon skulle rulla ner för backen ist.. Vet inte riktigt hur hon kan komma på allt?? haha


Nu ska jag gå och börja göra mig iordning, ska snart hem till Lotta och ha tacoskväll med övernattning :)

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0