Sommar funderingar!

Usch vad jag börjar bli trött på facebook, det bara krånglar hela tiden!!

Sitter här och funderar lite på allt möjligt, mest på vad jag ska söka för sommarjobb i sommar. Har ingen aning faktiskt.. :/ Jag tycker inte om att söka sommarjobb och försöka få ihop ett bra cv och personligtbrev. Jag lyckas aldrig något bra med det. De senaste somrarna har jag varit ute hos ett äldre par och hjälpt dem att rensa land, plocka potatis och jordgubbar till deras lilla hemma butik. Men iår känner jag att det skulle vara bra att vidga sina vyer lite. Egentligen blir jag glad över vilket sommarjobb som helst, så länge lönen är hyfsat bra och det finns saker att göra. För jag behöver verkligen pengar. Helst skulle jag vilja tjäna så mycket så att jag bara kunde dra iväg på en sista minuten med någon kompis i slutet av sommaren. Hur härligt skulle det inte vara att åka till Turkiet, Grekland eller kroatien t ex..

Nä nu börjar snart "so you think you can dance" som har blivit ett av mina favorit program, är så avundsjuk på dem som kan dansa, som de gör. Själv saknar jag helt taktkänsla..

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0