Stenhårda bullar

Blir ett kort inlägg, måste snart hoppa i säng för i morgon blir det Romme för hela slanten. Ska bli väldigt kul att åka lite skidor, var snart ett år sedan jag gjorde det nu så jag kommer antagligen vara lite ringrostig haha..
  Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag och några andra från skolan åker till Tyskland och jag längtar faktiskt riktigt mycket. börjar bli ganska facinerad av Tyskland och tjejen jag ska bo hos verkar vara jätte trevlig. Hon ska visst baka glutenfritt bröd till mig, så att jag har bröd till frukost och utflykter och det är ju jätte snällt! Får se om hon lyckas bättre än vad en lärarstudent gjorde när jag gick på högstadiet. Hon skulle baka glutenfria bullar. Vi kunde nästan slå ihjäl varandra med de där bullarna. De var stenhårda haha xD

Nej, som sagt jag måste hoppa i säng nu, så jag kommer upp i morgon. Måste hinna jag klart alla matsäck och sånt oxå..

Godnatt
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0