wooops

wooops nu var det ett tag sen sist, men har inte så mycket roligt att berätta. Mitt liv är nog otroligt ointressant för tillfället t om så att man själv tycker att man är tråkig och då är det väl enormt tråkigt haha :P.. Men mina dagar ser ungefär likadana ut, sover ungefär till 10, fast väckarklockan först ringer vid 8. Men detg är så otroligt skönt att somna om :) sen går jag upp och tänker "imorgon måste jag gå upp tidigare, annars kommer jag aldrig klara mig upp i tid till skolan" sen äter jag frukost, skrotar omkring lite, pluggar lite, åker till stallet och rider, kommer hem pluggar, pluggar och sen har jag ont i huvudet. Går lite rastlöst runt hemma innan jag slutligen sätter mig och slö tittar på tv och sedan väljer ut en DVD. Går ner till mitt rum ocg lägger mig i min säng och tittar. Sedan är klockan alldeles för mycket och jag somnar.. Låter väl intressant? näe inte dirket va... 
    Men är man dum, som jag är och byter inriktning efter ungefär en termin så får man skylla sig själv när man måste sitta på lovet och plugga ikapp.. Jag har iaf skrivit klart en av mina historia uppsatser, gjort klart historia frågorna, letat ut fakta till nästa historia uppsats och pluggat samhällskunskap.. Jag är faktiskt lite nöjd över mig själv om jag får vara ärlig!! :) 

Inlägget får avslutas med en bild på Bobby..

/Matilda  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0